U trasmettitore di pressione di l'acqua muntatu nantu à flangia WP3051LT adotta un sensore di pressione capacitiva differenziale chì permette una misurazione precisa di a pressione per l'acqua è altri liquidi in una varietà di cuntenitori. I sigilli à diaframma sò aduprati per impedisce à u mediu di prucessu di cuntattà direttamente u trasmettitore di pressione differenziale, dunque hè particularmente adattatu per a misurazione di u livellu, a pressione è a densità di mezi speciali (alta temperatura, macroviscosità, cristallizazione faciule, precipitazione faciule, forte corrosione) in cuntenitori aperti o sigillati.
U trasmettitore di pressione di l'acqua WP3051LT include u tipu pianu è u tipu à insertu. A flangia di muntatura hà 3" è 4" secondu a norma ANSI, specifiche per 150 1b è 300 1b. Nurmalmente aduttemu a norma GB9116-88. Sè l'utente hà qualchì esigenza particulare, cuntattateci.
U trasmettitore di livellu muntatu lateralmente WP3051LT hè un strumentu di misurazione di livellu intelligente basatu annantu à a pressione per i cuntinitori di prucessu micca sigillati chì utilizanu u principiu di a pressione idrostatica. U trasmettitore pò esse muntatu nantu à u latu di u serbatoiu di almacenamentu per mezu di una cunnessione à flangia. A parte bagnata usa una guarnizione à diafragma per impedisce à u mediu di prucessu aggressivu di dannighjà l'elementu sensore. Dunque, u disignu di u pruduttu hè particularmente ideale per a misurazione di pressione o di livellu di mezi speciali chì presentanu alta temperatura, alta viscosità, forte corrosione, particelle solide mischiate, facilità di intasamentu, precipitazione o cristallizazione.