In a misurazione di prucessu, una di e risposte fundamentali à u mediu di misurazione corrosivu hè l'usu di un materiale adattatu resistente à a corrosione per a parte bagnata di u strumentu, u diafragma di rilevamentu o u so rivestimentu, a carcassa elettronica o altre parti è raccordi richiesti.
PTFE:
U PTFE (politetrafluoroetilene) hè un tipu di plastica d'ingegneria dolce, ligera è à bassa frizione chì hà una resistenza eccezziunale à a corrosione chimica. Hè una suluzione ecunomica per e cundizioni aggressive in l'industria di trasfurmazione chimica è di u petroliu è di u gasu. Tuttavia, si deve tene à mente chì u PTFE ùn hè micca applicabile à temperature di funziunamentu estreme sopra i 260 ℃, a bassa durezza u rende ancu micca adattatu per esse materiale di filettatura o diaframma.
Tantaliu:
U tantalu hè un metallu eccezziunalemente resistente à a currusione capace di suppurtà diversi prudutti chimichi aggressivi, ciò chì ne face una opzione eccellente per u rilevamentu di u materiale di u diafragma per i mezi altamente currusivi. Tuttavia, u metallu hè piuttostu caru è micca cusì cumunamente utilizatu cum'è altri materiali. In un sistema di prucessu chimicu chì gestisce acidi estremamente aggressivi, un sensore di pressione equipatu di un diafragma di rilevamentu di tantalu hè perfettamente qualificatu per a pusizione per ottene u più altu livellu di resistenza à a currusione.
Ceramica:
A ceramica hè un materiale inorganicu non metallicu decente chì mostra una resistenza eccezziunale à e alte temperature è à a currusione. I sensori piezoresistivi/capacitivi cù membrana ceramica di zirconia o alumina sò cumunemente applicati in i settori chimicu, farmaceuticu è alimentariu è di e bevande. Hè ancu impurtante nutà chì, cum'è non metallicu, a ceramica hè fragile, dunque i sensori ceramici ùn sò micca adatti per applicazioni à impatti elevati, shock termichi è pressione è richiedenu una cura particulare durante a manipulazione.
Lega Hastelloy:
Hastelloy hè una seria di leghe à basa di nichelu, di e quali C-276 mostra una resistenza ideale à a corrosione è hè cumunamente sceltu cum'è materiale per u diafragma di strumenti è altre parti bagnate contr'à i mezi corrosivi. A lega C-276 hè aduprata in a maiò parte di l'ambienti industriali induve si prisentanu cundizioni chimiche aggressive è altri materiali puderanu fallu.
Acciaiu inox 316L:
U tipu d'acciaiu inox più cumunu utilizatu per u diafragma di rilevamentu hè u gradu 316L. SS316L hà una resistenza à a corrosione muderata, proprietà meccaniche decenti è un costu accessibile. A carcassa d'acciaiu inox di l'alloghju micca bagnatu pò ancu migliurà a prutezzione in ambienti difficili. Ma a so resistenza à a corrosione estrema hè limitata è diminuisce cù a temperatura elevata è a cuncentrazione di u mediu corrosivu. In questu casu, si deve cunsiderà a sustituzione di l'acciaiu inox nantu à a parte bagnata è u diafragma cù altri materiali superiori.
Monel:
Un'altra lega à basa di nichelu hè chjamata monel. U metallu hè più robustu chè u nichelu puru è anticorrosivu in diversi acidi è acqua salata. In l'usi offshore è marini, a lega di serie monel hè spessu una scelta pupulare per u materiale di u diafragma. Tuttavia, u materiale hè assai caru è qualchì volta cunsigliatu solu quandu l'alternative à bassu costu ùn sò micca fattibili è ùn hè micca adatta in cundizioni ossidanti.
ShanghaiWangYuanhè un fabricatore espertu di strumenti di misurazione di pressione, livellu, temperatura è flussu dapoi più di 20 anni. I nostri ingegneri veterani sò capaci di prisentà una suluzione ottima per e sfide di tutti i tipi di cundizioni currusive. Per piacè, cuntattateci per determinà e misure dettagliate per applicazioni di prucessu specifiche.
Data di publicazione: 02-Set-2024


