A misurazione di a temperatura hè unu di l'aspetti critichi in u cuntrollu di i prucessi trà l'industrie. U Rivelatore di Temperatura à Resistenza (RTD) è a Termocuppia (TC) sò dui di i sensori di temperatura i più cumunimenti usati. Ognunu di elli hà u so propiu principiu di funziunamentu, u so intervallu di misurazione applicabile è e so caratteristiche. Una cunniscenza cumpleta di e so caratteristiche cuntribuisce à dissipà i dubbiti è à piglià una decisione infurmata nantu à u cuntrollu di i prucessi. Cum'è unu si pò dumandà cumu sceglie un sustitutu quandu u dispusitivu RTD attuale hà bisognu di rimpiazzà, un'altra resistenza termica seria adatta o una termocuppia seria megliu.
RTD (Rilevatore di Temperatura di Resistenza)
A RTD funziona secondu u principiu chì a resistenza elettrica di u materiale metallicu cambia cù a temperatura. Tipicamente fatta di platinu, a RTD Pt100 presenta una relazione prevedibile è guasi lineare trà a resistenza è a temperatura induve 100Ω currisponde à 0 ℃. L'intervallu di temperatura applicabile di a RTD hè intornu à -200 ℃ ~ 850 ℃. Tuttavia, se l'intervallu di misurazione cade in 600 ℃, e so prestazioni ponu esse ulteriormente migliorate.
Termocuppia
Una termocuppia hè un dispusitivu utilizatu per misurà a temperatura per via di l'effettu seebeck. Hè custituita da dui metalli dissimili uniti à ogni estremità. Una tensione hè generata chì hè proporzionale à a differenza di temperatura trà a giunzione riscaldata (induve si piglia a misurazione) è a giunzione fredda (mantenuta constantemente à una temperatura più bassa). Sicondu a cumbinazione di materiali utilizati, a termocuppia pò esse divisa in parechje categurie chì influenzanu u so intervallu di temperatura è a sensibilità. Per esempiu, u Tipu K (NiCr-NiSi) hè sufficiente per l'applicazione finu à circa 1200 ℃ mentre chì u Tipu S (Pt10%Rh-Pt) hè capace di misurare finu à 1600 ℃.
Paragone
Gamma di misurazione:A RTD hè più efficace trà un intervallu di -200 ~ 600 ℃. A termocuppia hè adatta per temperature estreme superiori da 800 ~ 1800 ℃ secondu a graduazione, ma ùn hè generalmente micca cunsigliata per misure sottu à 0 ℃.
Costu:I tipi cumuni di termocuppie sò tipicamente menu cari chè i RTD. Tuttavia, e graduazioni di alta gamma di termocuppie fatte di materiali preziosi puderanu esse costose, è u so costu puderia fluttuà secondu u mercatu di i metalli preziosi.
Precisione:A RTD hè cunnisciuta per a so alta precisione è ripetibilità, furnendu letture di temperatura precise per applicazioni chì richiedenu un cuntrollu stringente di a temperatura. A termocuppia hè generalmente menu precisa chè a RTD è micca assai efficiente in u campu di bassa temperatura (<300 ℃). E graduazioni senior averebbenu migliuratu a precisione.
Tempu di risposta:A termocuppia hà un tempu di risposta più veloce paragunatu à RTD, ciò chì a rende più resistente in l'applicazioni di prucessu dinamicu induve a temperatura cambia rapidamente.
Surtita:A resistenza di uscita di RTD mostra di solitu prestazioni megliu in termini di stabilità à longu andà è linearità cà u signale di tensione di a termocuppia. L'uscite di i dui tipi di sensori di temperatura ponu esse cunvertite in un signale di corrente di 4 ~ 20 mA è cumunicazioni intelligenti.
Da l'infurmazioni sopra, pudemu cunclude chì u fattore decisivu per a selezzione trà RTD è termocuppia hè l'intervallu di temperatura di funziunamentu da misurà. RTD hè u sensore preferibile in a gamma di temperatura media-bassa per e so prestazioni superiori, mentre chì a termocuppia hè piuttostu capace in cundizioni di temperatura più elevate sopra 800 ℃. Tornandu à l'argomentu, à menu chì ùn ci sia un aghjustamentu o una deviazione in a temperatura di funziunamentu di u prucessu, a sustituzione di a termocuppia ùn hè micca assai prubabile di dà un benefiziu significativu o un miglioramentu da l'applicazione RTD originale. Sentitevi liberi di cuntattateci.Shanghai Wangyuans'ellu ci hè qualchì altra preoccupazione o dumanda riguardu à RTD & TR.
Data di publicazione: 30 dicembre 2024


